For matters related to payments, access to training sessions and technical issues, please submit a support request for faster assistance.
Letteratura e strategie per tradurre poesia

This discussion belongs to ProZ.com training » "Letteratura e strategie per tradurre poesia".
You can see the ProZ.com training page and participate in this discussion from there.

Hein24
Hein24
Germany
Local time: 16:13
German to Italian
Translation suggestion Oct 26, 2016

Dear Mrs. De Paola,

buongiorno, da studente a professoressa, le chiedo: come posso partecipare in un qualche modo al suo Webinar, senza dover versare la quota? Esiste una qualche, minima, possibilità? Vorrei davvero seguire il suo corso, perché sono uno studente di traduzioni letterarie dal tedesco all'italiano e le scrivo dalla capitale della Sassonia, dove studio.
Inoltre starei curando un progetto di traduzione di una antologia di poesie di autori tedeschi contemporanei pubb
... See more
Dear Mrs. De Paola,

buongiorno, da studente a professoressa, le chiedo: come posso partecipare in un qualche modo al suo Webinar, senza dover versare la quota? Esiste una qualche, minima, possibilità? Vorrei davvero seguire il suo corso, perché sono uno studente di traduzioni letterarie dal tedesco all'italiano e le scrivo dalla capitale della Sassonia, dove studio.
Inoltre starei curando un progetto di traduzione di una antologia di poesie di autori tedeschi contemporanei pubblicata quest'anno che potrebbe molto interessarle.
Ringrazio per la risposta, che temo di conoscere già, e per l'interessamento.

Cordiali saluti.
Enrico.
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderator(s) of this forum
Helen Shepelenko[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Letteratura e strategie per tradurre poesia






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
Trados Studio 2022 Freelance
The leading translation software used by over 270,000 translators.

Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.

More info »