be careful: "send me a SAMPLE of SWORN TRANSLATION along with SEAL and SIGNATURE"
Thread poster: TTilch
TTilch
TTilch  Identity Verified
Local time: 19:09
English to German
+ ...
Dec 14, 2020

Guten Morgen,

ich erhielt heute morgen eine Eilanfrage von 3ADE mit der Bitte, zusammen mit der Bewerbung ein Beispiel einer beglaubigten Übersetzung inkl. Stempel/Unterschrift zu senden. Davon kann ich nur dringend abraten. Zum einen verstößt eine solche Arbeitsprobe gegen die DSGVO, zum anderen sind aus der Vergangenheit Fälle bekannt, wo von unseriösen Agenturen Unterschriften etc. beeidigter Übersetzer kopiert/gefälscht wurden.

Seid achtsam!

Vie
... See more
Guten Morgen,

ich erhielt heute morgen eine Eilanfrage von 3ADE mit der Bitte, zusammen mit der Bewerbung ein Beispiel einer beglaubigten Übersetzung inkl. Stempel/Unterschrift zu senden. Davon kann ich nur dringend abraten. Zum einen verstößt eine solche Arbeitsprobe gegen die DSGVO, zum anderen sind aus der Vergangenheit Fälle bekannt, wo von unseriösen Agenturen Unterschriften etc. beeidigter Übersetzer kopiert/gefälscht wurden.

Seid achtsam!

Viele Grüße

Tanja
Collapse


Cetacea
Christel Zipfel
Susanne Kress
Edgar Baradlai
Claire Bourneton-Gerlach
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


be careful: "send me a SAMPLE of SWORN TRANSLATION along with SEAL and SIGNATURE"






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »